Skip to content

Introductie

“Wij van de Green Soap company maken producten waar niet alleen jij en jouw huis schoner van worden, maar ook de wereld om ons heen.” Met ons merk Marcel’s Green soap richten wij ons op de mensen die het belangrijk vinden om goed voor de planeet te zorgen, maar daarin niet te streng zijn voor zichzelf. De waarden en persoonlijkheid van Marcel’s Green soap zijn: gek op natuur, aanstekelijk, relativeren, altijd streven naar beter en je laten lachen.

Mensen die de producten van Marcel’s Green soep gebruiken zijn lyrisch: vanwege de geur, de prestatie van de producten of omdat Marcel’s Green soap hun een goed gevoel geeft.

Op welke manier maak je impact?

Marcel blijft altijd bezig zijn drie gemaakte beloftes waar te maken. Deze beloftes zijn:

  • Marcel’s Green soap ruikt fantastisch
    De producten hebben natuurlijke, unieke geurcombinaties die lang blijven hangen.
  • Marcel’s Green soap is heerlijk in gebruik
    De producten maken geweldig schoon en vormen een zacht schuim dat verzorgend is.
  • Marcel’s Green soap is eco-vriendelijk
    De producten zijn plantaardige, 100% vegan zepen verpakt in gerecycled plastic.
Diensten/producten:

Momenteel hebben wij van Marcel’s Green soap een breed assortiment met heerlijke schoonmaak- en verzorgingsproducten producten. Producten die wij momenteel in het assortiment hebben zijn:

  • Handzepen (vloeibaar (250ml, 500ml, refills) en bars)
  • Zeephouders
  • Shampoo (vloeibaar en bars)
  • Conditioner bars
  • Showergel (vloeibaar en bars)
  • Deodorant
  • Cadeausets (Ook in Kerst thema)
  • Allesreinigers (ook in sprays)
  • Afwasmiddelen & Vaatwastabletten
  • Wasmiddelen (Flessen en refills)
  • Wasverzachters
  • Toiletreinigers & -blokken
  • Hygiënische doekjes

Praktische informatie

E-mail: adrienne@greensoapcompany.com
Telefoon: 31235422304
Adres: Voorhelmstraat 25-202, 2102ZM, Haarlem
Aantal FTE’s: 1
Opgericht in: 2013
Impact categorie: Circulair & duurzaam, Milieu, SROI
Diensten en producten: Overig
Waar opereer je?: Landelijk
Back To Top